Csóró konyha Silent Hill módra - 1. rész
2018. május 18. írta: Silent Hill Z

Csóró konyha Silent Hill módra - 1. rész

Vannak ugyebár a csóró faházasok - vagyis mi. A faház áll - a beredezésére viszont már nincs keret, így szegény ember abból főz,ami van, vagy amihez fillérekért hozzájut a neten keresztül.

A konyha ilyen kategória. Kell, mert kell - csak a pénz hiányzik hozzá. Tudom én is, milyen csoda-konyhákat lehet összehozni ezekben a kicsi faházakban, gyönyörű, méretre legyártatott bútorokkal, hófehér corpusokkal, magasfényű előlapokkal, tárolók tömkelegével.

Én max. 20e-t szántam a konyhára. Ebben benne van a hűtő, a szekrény, a mosogató, az étkezőgarnitúra.

5e-t már el is költöttünk hűtőszekrényre (tökéletesen működik, zajmentes, sérülésmentes - szerintem jó vétel volt), és 5e-ért sikerült a neten levadásznom egy, az eladó szerint teljesen jó állapotban lévő konyhabútort. A (mikroméretű) kép alapján egész normálisan nézett ki, az eladó is egy teljesen hétköznapi fiatal volt, nemdohányzó, állatmentes lakásból származott - csak SOS el kellett szállítani.

32819525_181287989257558_2522753499205206016_n.jpg

Persze. Sejtettem én, hogy csodák azért nincsenek, de azért ennél kicsit jobbra számítottam (a bútort nem én hoztam el, úgyhogy csak utólag tudtam megnézni) - de úgy döntöttem, hogy még menthető, egy kis kreativitás, egy kis csiszolás, festés, lakkozás - és tökéletes konyha lesz belőle. Úgyhogy nekiugrottam - a felázott részeket lecsiszoltam, lefestettem...

p80512-220536.jpg

 

p80512-220551.jpg

 Elég hamar kiderült, hogy a lecsiszolt részek miatt ez nem lesz egyszerű, annyi pénzt és energiát viszont nem szeretnék rászánni, úgyhogy komoly döntést hoztam - vettem egy tekercs nagyon jó minőségű, ám durván akciós tapétát és elkezdtem letapétázni.

Most itt tartok... még jön rá 1-2 réteg lakk, és az ajtók rendben lesznek.

A korpusz még jó kérdés, ott azért kénytelen leszek ezt-azt lecserélni...

p80515-224901.jpg

Folyt. köv. 

A bejegyzés trackback címe:

https://silenthillz.blog.hu/api/trackback/id/tr4613976820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása